4 april

Idag är det en måndad kvar innan jag har mina fötter på JFKs flygplats.

Vädret håller i sig och det är så himla skönt. Men visst hade det varit underbart om det regnat hemma och jag åkt till Thailand men ni kan få ha det lite fint och njuta av solen ni här hemma också :)

Idag ska jag packa ihop allt hos mamma sen bär det av mot pappa där jag ska packa ihop allt och välja och vraka mellan vad jag ska ha med mig. Vilka problem man kan ha.
Men imon kl 07 rullar bilen mot Arlanda och sen bär det av till Thailand. Först en konstigt mellanlandning i Malaysia men varför inte? Då har jag ju satt min fot där.
Jag tror att det kommer bli 14 sköna och bra dagar och jag ska njuta till max.
Ha det så bra här hemma, ta vara på vädret och ha en bra påsk så ses vi igen den 20e.


Take care :)

Kommentarer
Postat av: E L V I R A

Ha så kul och bli riktigt bruun:D

Postat av: Donna

Fast vi ses om ett år :( ha det underbart! =)

2009-04-05 @ 17:46:30
URL: http://donnaottilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback