3 april

Jag blir så glad av det fina vädret så idag blev det en stor och god frukost på baksidan och sen fastnade jag i solstolen några timmar. Njöt som bara den och det brände på riktigt mycket. Lite försmak av Thailand men då har jag båda hav och pool att svalka mig i istället och det kan behövas.

Nu har jag iaf tatt mig in, dushat och kollar nu på Vänner. Solen är bra men ibland blir det för mycket så skönt att sitta inne en stund. Ska snart fixa mig sen ska jag hämta upp Fia och Donna sen bär det av till Donna där tjejerna kommer hålla hus ikväll och det blir spel, mys, prat och säga hejdå till Donna.

På senaste tiden har jag bara taggad thailand resan men även Usa som sker om en månad och en dag. Som jag räknat ner dagarna och nu är det bara två dagar kvar till Thailand och 30 kvar tills jag står på JFK i NY. Det är inte illa det. Och igår frågade Sara om jag ville följa med till California och Vegas en vecka i Juni. Om jag vill! Livet är bra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback