24 april

Nu så ligger dom flesta av mina kläder i tvätten och dom andra ligger så fint på sängen. Men när jag kollar över allt är det lite för mycket kläder och sen har jag dubbelt så mycket hos pappa. Så frågan är.. Vad ska jag göra med alla kläder?
Eftersom jag är en shoppingmänniska så kommer det ju shoppas en hel del under mitt år i USA och då kommer resväskan fyllas på ännu mer men samtidigt så är jag borta ett helt år och vissa kläder vill man ha med sig. Men om man glömmer nåt då? Egentligen är det inte hela världen. Vilka onödiga problem jag har. Jag tvättar allt sen får jag lägga ihop allt och funder sedan. Men ni andra au pairer hur har ni gjort? Packat lite eller mycket? Thanks.

Nu blir det solen en stund :)


Kommentarer
Postat av: Sandra Waldenby

Jodå det är helt okej faktiskt!

Nervös inför USA eller?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback