21 april

Då var man hemma igen efter att ha varit i Thailand i två veckor och väl hemma så känns det som att tiden har stått still och att man inte varit borta. Men det har vi och vi har haft det hur bra som helst och att gå igenom allt vi har gjort skulle ta ett tag så vi tar den korta varianten.

* Legat vid poolen
* Legat på stranden
* Badad
* Snorklat på Koh Talu
* Elefantridning
* Thailandsnyårs - vattenkrig
* Vattenmelondrinkar på stranden
* Shoppat
* Bangkok - MBK
* Solat
* Klagat på värmen
* Ätit massa frukt

Men vi har haft det jätte bra och det har varit kul att vara borta men den värmen som var där var inte ens normal och det var jobbigt att vistas ute vissa stunder och längre stunder och temperaturen i havet ska vi inte prata om. Det var som att gå ner i badkaret. Men vi har sett mycket, gjort mycket och allt har varit bara bra. Men som alltid så är hemma bäst och att sova i sin egna säng med normal lufttemperatur var underbart och jag sov hela natten lång. Underbart.

Men det känns att man är hemma och nu har verkligheten kommit ikapp mig och nu är det bara två veckor kvar innan åker iväg på mitt stora äventyr.
Och innan dess ska jag hinna träffa alla, gå till tandläkaren, fixa mitt I-körkort, ha födeledagsfest med Emma, ut och äta med mina vänner, säga hejdå till släkten, tvätta allt, veta vad jag ska ha med mig, planera allt, köpa presenter till värdfamiljen, kolla upp allt som ska fixas. Det är inte ens allt och det är endel och här sitter jag i myskläder, kollar på tv och äter godis. Good Sandra. Men som vanligt efter en resa så är jag förkyld. Men förhoppningsvis går den över snart för jag orkar inte vara sjuk.

Tänkte göra nåt vettigt snart och äta lunch och sen ta en promenad sen ska jag skriva upp lite saker jag måste betala och fixa innan jag åker. Jag är rätt ordningssam jag :)

Ha det så bra :)


Kommentarer
Postat av: Sandra Waldenby

Hoppas du haft det skönt, det är tomt på arla nu utan dig!

Ha det så bra i USA!!

Postat av: Josephine

haha, jag vet :D

2009-04-21 @ 18:51:36
URL: http://likeajosephine.blogg.se/
Postat av: Donna

Ge mig dina ben!? :)

2009-04-25 @ 15:34:31
URL: http://donnaottilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback