2 april

Vädret håller i sig och det är underbart. Igår när Liselotte var här satt vi och fikade på min baksida och njöt av solen. Det var helt vindstilla så det var jätte skönt. Vi satt hemma här en strund sen åkte vi och träffade tjejerna och lilla Frejasötnosen. Efter det blev det hockey och spökrunda i Habo.

Idag har jag äntligen gjort min hälsoundersökning och den skulle inte alls ta lång tid men dom är ju inte snabba på vårdcentralen men det är skönt att ha det gjort och det blev billigare än jag trodde. Efter det satte jag mig i solen en stund men pollen har tydligen kommit så jag nös mest så jag gick in. Får fixa lite medicin sen. Jag har en tråkig fixa-sakar-dag så nu är jag inne på min tredje tvätt, har packat lite och sen ska jag in till mamma och fixa lite papper och så :)


Men snart åker vi och det ska bli så skönt. Jag har så mycket fina och söta sommarkläder som jag vill ta med men jag tror nog att jag får ta bort hälften. Men det är så kul att hitta allt längst ner i garderoben och jag vill bara börja använda det. Men jag tror inte ens att hälften kommer komma till anvädning och thailand är ett sånt ställe där man handlar endel också men för min del ska det inte bli så mycket. Jag väntar till USA istället :)

Kommentarer
Postat av: sabine

Vad bra att du har fått gjort hälsoundersökningen! Alltid bra när man kan kryssa av något från listan. Det är ju rätt så mycket att göra innan man åker! :)



Kram sabine


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback