you have a match!

Jag får mail varenda dag och jag hoppas hela tiden att det ska vara ett matchningmail men det är skräpmail.
Men nu gick jag in och då stog det: You have a match.

Jag och mamma har suttit och läst allt nu och det var en singelmamma och hennes son som bor i Minneapolis och jag vet inte riktigt vad jag tycker för jag skulle jobba bara kvällar och sluta runt 22 tiden och det är ju då alla andra är lediga. Jag ska inte låta allt för kräsen utan jag får se om hon ringer och så får jag bestämma mig sen :)
Alltid kul att ha fått en match iaf för nu vet jag att det verkligen är igång.

Nu blir det sängen.. Godnatt :)


Kommentarer
Postat av: therese

Hej!

Åh va roligt att du också ska åka! Vilken förmedling åker du med?



Från och med matchningsprocessen sattes igång så tog det ungefär 6, 7 matchningar innan jag hittade den här.

Och från jag hittade familj så tog det ungefär 3 veckor.. så från och med matchningen började så tog de kanske 1 och en halv månad! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback