you cant read my pokerface

Idag var det en skön och snabb dag på jobbet och som vanligt så flyter timmarna på som bara den och vid 15 var det dags att gå hem. Hann hem och duscha innan pappa hämtade upp mig och vi åkte ut till farmor&farfar. Vi satt och pratade och alla ville självklart leka med Wille. Det är så gulligt när de lärt sig gå för de springer nästan iväg och ska titta och röra på allting. Det är nog mer röra än titta faktiskt. Men han är söt lillkillen, min lilla kusin :)
Vi var inte där så länge men det var trevligt ändå sen åkte jag hem till mamma en sv'ng innan det bar av in till stan för att träffa Malin. Vi tänkte ju gå på Bio men det var utsålt så vi tänkte hyra film istället men väl där så hittade vi ingen som verkade bra så tillslut blev det en fika på Claras och där satt vi i lång över en timma och bara pratade. Det var trevligt och sen blev det lite planering inför nästa helg med och vi kan ju alltid hoppas på att det blir bra :)

Nu ska jag ta och sova och gära något vettigt av min lediga dag imon. Jag är ju trots allt ledig ända tills torsdag och träning ska det bli varje dag iaf men om nån annan vill träffa mig så är jag ledig :)


Ha det så bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback