new styles, new looks, new you. Everyday

Som jag skrev innan så blev det en hel dag i soffan. Men nu har tyvärr mitt magont kommit tillbaka men jag ska nog ta mig ut på en skogspromenad sen ändå. Jag testade förresten den nya chokladen och jag vet inte riktigt vad jag ska säga om den. Den var faktiskt helt okey :)

Sitter och kollar på forever 21 och kolla dessa snyggingar och söta plagg:



Ca: 161 kr



Ca: 175 kr



Ca: 161 kr



Ca: 88 kr



Ca: 175 kr



Ca: 161 kr


Ca: 125 kr


Ca: 140 kr


Jag skulle kunna fortsätta i evigheter för jag får inte nog av dessa kläder.
Jag kommer springa till den affären i N.Y.

Jag vet att jag tjatar om min resa och jag är fortfarande väl medveten om att jag inte har någon familj. Men jag är bara så förväntansfull och nu är jag avundsjuk på alla andra som haft turen med sig och hittat bra familjer. Men istället ska jag se det på ett annat sätt. Min dag och min tur den kommer med. Och jag SKA komma iväg den 20 oktober.
Jag får helt enkelt lugna ner mig lite och vara den som väntar på något gott men inte väntar för länge.. Right?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback