just like old times

Efter att vi funderat på vart vi skulle gå så hamnade vi på Kafe Paus. Det var fullt typ överallt. Det var iaf en hur trevlig kväll som helst. Vi pratade om verkligen allt möjligt. Och Nina var sen som vanligt och när hon kom sa hon: VA känner inte ni mig? Hahah jo vi gör ju detta och vet hur du funkar. Men bättre sent än aldrig. Vi pratade gamla basketminnen, skolminnen och kom bort oss endel och skrattade en hel del. Det är alltid kul att ha sånna här kvällar. Tyvärr är dem allt för sällan för hur kul har vi inte haft alla åren. Men vi får tacka Mickan för att hon drar ihop sånna här grejer :)
Så nu är det prat om julmarknad med hotell och allt i Göteborg men det ser inte så aktuellt ut för mig men jag lovar att alla ska få komma och säga hejdå till mig och hälsa på mig också :)
På vägen hem satt vi och pratade om poliskontroller och om man blivit stoppad och helt plötsligt skriker Kajsa: Aa det är en polis bakom och saktar ner som bara den. Hon blev lite smått rädd där ja.
Men jag har iaf haft en rolig kväll. Mer sånna tack :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback