i love it

Vad skönt det var att träna men jag måste säga det igen: jag hatar att ha ansträngsnings astma men det funkar bra ibland och ibland funkar det inte. Men man tränar ju efter sin egna styrka.
Efter passet satt vi i ångbastun för det har jag inte gjort innan. Jag tror att jag kommer hålla mig till den andra bastun i fortsättningen men det var rätt skönt ändå sen fick vi stressa till bussen men vi hann.
Nu har vi ätit här hemma och nu kollar jag på inspelade so you think you can dance.
Jag beställde precis en mascara och en parfym ifrån eleven och fia beställde en mascara också så nästa vecka kommer det väl antar jag :) Parfymen har jag haft innan så jag vet att den luktar gott annars är det rätt svårt att beställa paryfym.
Nu ska jag nog gå upp och läsa lite i min bok. Jag började igår men sen blev det för muclet runt omkring som sms och allt så jag fick ingen sammanfattning men idag blir det nog bättre :)

Imon blir det som sagt jobb mellan 8-15 och sen ska jag ut till farmor & farfar och hälsa på lite och då är även min farbror och lille Wille där så jag ska passa på att leka lite med honom :)
Sen blir det nog bio med malin om det finns platser kvar på Patrik 1,5 annars blir det en fika :)
Vi hade tänkt att gå ut imon men det är helgen innan löning och jag är taggad men ändå inte så jag tror att vi hoppar det denna helgen och tar och drar ihop ett gäng nästa helg istället.

Ha det så bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback