i dont know why

Jag stängde av datorn och gick och la mig för timmar sen. Har jag somnat? Nej.
Istället tände jag lampan igen och läste några kapitel i min bok men jag blev inte tröttare för det.
Jag tänker för mycket. Jag tänker på allting. Allt detta om USA tar så himla stor del. Jag tänker på det hela tiden. Och speciellt när man gått och lagt sig. Jag kan tänka på vissa ord på engelska, hur jag ska bete mig, hur min familj kommer va, hur jag vill att den ska va, huset, barnen, flygresan, stränderna, newyork dagarna. Jag vet att detta är för mycket. Men vad ska jag göra? Tankarna bara flyger iväg. Jag antar att det är för att jag vill detta så himla mycket. Det är min dröm och jag är ett steg ifrån att göra den verklig. Och att hitta en bra värdfamilj och den rätta är ett stort steg och tyvärr kan jag inte göra så att det går snabbare. Men att tänka så här mycket gör mig bara mer och mer förväntansfull.
Jag antar att jag får göra ett sista försök med att somna för jag vill inte ha en sömnlös natt.
Och jag hoppas att det börjar hända något med matchningarna snart igen.. SNÄLLA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback