i dont get it

Vad skönt det var med en extra ledig dag och den spenderades med Fia. Vi åt lunch på sesam och satt där ett bra tag och pratade och sen blev det en sväng på stan. Jag köpte ett par spetstights ifrån gina och det är skitsnyggt på andra men jag hoppas att jag ska kunna ha det med. Sen åkte vi upp till a6 och kollade lite mer sen hälsade vi på Danni lite innan vi åkte hem igen.

Men nu har jag iaf ätit en massa ben & jerry glass och kollat på idol och nu blev jag helt kall av all min glass.
Jag funderar på att gå upp och lägga mig i min säng, tända mina ljus och börja läsa min bok som jag köpte för längesen. Dåligt att jag inte börjat än men jag tänkte spara den och låta mamma läsa den först men det får bli ändring på det.


Ha det så bra :)

Kommentarer
Postat av: therese

ja, men gud absolut :) det viktigaste är ju att man får det bra nr man väl är här! :) så stressa inte in i något som du inte känner är rätt bara för att du vill ivag så fort som möjligt! : )

pusspuss

Postat av: Sabine

Jag vet verkligen inte hur jag ska göra.. SI verkar ju jättebra och säkert men det kommer ta mig månader att fixa allt!! Har varken tid eller kraft till det. Jobbar heltid och kan inte ta ledigt när som helst då jag har ett ansvar! Men det skulle vara kul om vi snart fick en perfekt familj så vi kunde åka samtidigt! :) :)



Kramar Sabine

2008-09-18 @ 22:14:40
URL: http://aupaircali.blog.com/
Postat av: Sara

Hej :) Jaa man blir ju så ivrig och grejen är den också att när jag var på intervju så sa jag att jag sklle kunna tänka mig åka i november, o då sa dom "så sent, ska du inte satsa på oktober" och sa allt positivt med att åka tidigare än november, och jag skickade in ansökan på en vecka och ställde in mig på okt och nu så sitter man här och bara tycker att allt går så segt :P Jag har preliminär datum 20 okt men tror det blir tight med tid, vad har du fått för datum? Nu går jag bara o väntar på ett mail med ny matchning i södra californien! har du fått något? Hoppas att vi får komma iväg snart! :)

2008-09-19 @ 00:00:15
URL: http://saralicious.blogspot.com
Postat av: Astronauten

Hej! Jag undrar om du skulle kunna tänka dig att ägna en minut åt att vara supersnäll mot mig och RÖSTA på mig och LÄNKA till mig i den här fototävlingen



http://microsites.nokia.se/6220/index.php?thanks=1#/grid/1/-1/votes/5185986



Vore hur snällt som helst och det skulle göra mig jätteglad! :D



PS. Du kan även vinna en mobiltelefon när du röstar :)

2008-09-19 @ 00:04:42
URL: http://astronautenochfrank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback