everybody hurts...sometimes

Dagen har bara varit bra och den blev en lång lunch med Danni som var så trevligt så. Sen ville jag ta en runda på stan och precis då kom den en sån skur så lite blöt blev man allt. Jag hittade ett par fina jeans på Hm men tyvärr fanns de inte i en storlek mindre som jag hade behövt för jeans töjer ju sig tyvärr så det blev inget köp. Och ni som känner mig vet att jag inte är någon jeans människa. Jag måste lära mig att trivas i det helt enkelt.
Nu sitter jag och väntar på att desperate ska börja. Hoppas det är bra för förväntningarna är höga :)

Jag känner mig helt febrig och förkyld så det blir tvn sen sängen för imon är det jobb 10-15 och jag orkar verkligen inte bli sjuk nu. Jag har inte riktigt tid för det. Men det är ju sånna tider nu tyvärr.

Jag fick precis reda på att jag troligtvis kommer få betala en sjuk summa i restskatt och det förstörde verkligen min dag..


Ha det så bra :)

Kommentarer
Postat av: Madelen

Dem svarade ju aldrig på mitt brev. Men när jag ringde kontoret i sverige sa hon: - jag ser att du mailat min kollegor i USA. (Det var en familj som tackat ja - fast jag tackat nej 3 dagar före och CC hade inte tagit bort familjen, och nu hade dem bestämt att jag skulle resa ett visst datum - hade lite panik när det var helg och allt. så jag mailade och berättade att jag vela till södra CA.) Såå dem läser ju brevet men behöver ju inte svara :/



Men det är bra att vara aktiv - då vet dem att man vill komma iväg fort :)antar jag :)

Postat av: jossan

planerar du fortfarande att åka som au pair :)?

2008-11-08 @ 01:34:00
URL: http://enalreus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback