don´t look back

Tror ni inte att de hade stängt imorse? Det vara bara att åka hem igen. Nej inte riktigt jag gick in till jobbet och väntade tills klockan blev 10 sen gick jag och fixade det sista till mammas present. Sen fixade jag mina dollar på forex. Himla bra tycker jag. Glasögonen var också klara och det tog bara två dagar och sen köpte jag mina linser med. Så nu är allt det fixat så jag kan stryka lite grejer ifrån min lista. Jag är väldigt nöjd med glasögonen faktiskt men jag har fortfarande inte vant mig vid känslan att gå runt i glasögon. Jag vet att det är så himla snyggt på andra men det är sällan man trivs i det själv. Jag tror att det är för att många inte vet att jag har linser och då skulle de bli så konstigt om jag en dag bar glasögon men nej nu ska de bli ändring på det. Så jag har mina glasögon som jag ska ha i USA för jag orkar inte hålla på med linserna tidigt på morgonen och så glasögonen får åka på och av och dessa var verkligen fina. De andra som jag har är hel svarta med bågar och allt men dessa är bara silvriga bågar och resten svart och det passar nog bättre till mig. Men jag köpte linser för ett halvår och sen fick jag två extra av Åsa :)

Arriva har ju fått så mycket dålig kritik nu på senaste tiden och idag när jag åkte hem var det en ny chaufför för den turen eller hon hade inte kört 26an innan och visste inte riktigt vart hon skulle så jag fick sitta där framme med henne och säga vart hon skulle svänga men det klarade hon faktiskt av ändå.  Hon var faktiskt jätte trevlig och berättade allt möjligt. Men jag läste det idag om den lille pojken som inte fick åka med för att han var för liten. Vadå för liten? Finns de nån lag på hur gammal man ska va för att åka buss?

Nu ska jag ta det lugnt och dricka lite te sen ska jag vänta och hoppas på att Fia kommer och hälsar på med Felicia sen lite senare är det dags för träning och ikväll blir det film med Moe.


Ha en bra dag :)

Kommentarer
Postat av: Sophia

Haha, det är min granne som inte fick åka med :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback