7 september

Klockan vid banken stod på 5.05 när jag kom hem inatt.
Det var inte så jobbigt som jag trodde att det skulle vara och som vanligt så var det flum på jobbet.
Vi hade ö-råd och urna och allt och gissa vem som åkte ut? Jag! Jag skyller på Jesper som tvingade alla att rösta på mig. Den som åkte ut skulle även få dricka alla drickor blandade inklusive kaffe och juice men som tur var så slapp jag det. Hur äckligt hade inte de varit. Men kvällen var faktiskt rätt lugn på alla sätt och viss så det var en rätt bra natt.
Så när jag gick och la mig gick en annan person upp så det blev godnatt och godmorgon.

Idag eller vid kl. 14 så ringde pappa och frågade pappa om jag ville följa med och hälsa på min lille kusin Wille. Det behövde han väl inte ens fråga om. Jag flög nästan upp ur sängen och efter en stund var vi iväg. Jag körde dit och pappa fick köra hem. Det funkar faktiskt att köra med automat när man väl vant sig vid att ta bort vänsterfoten. Vilken sötunge min kusin är han ler nästan hela tiden och ska vara med överallt. Men idag var han väldigt mammi och pappi men jag fick ha honom en liten stund iaf.

Nu blir det nog film men jag ska vänta tills det inte regnar så mycket längre.

Ha det så bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback