6 september

Grattis Mamma på födelsedagen :)
Graattis Jossan till körkortet ;)



Idag fyller som sagt mamma år så vi gick upp och åt en god frukost och sen fick hon öppna sina packet och som jag hade hoppats så blev hon jätte nöjd. Jag köpte massa saker som jag visste att hon behövde men som hon aldrig tar tag i att köpa själv som sminkborstar, ögonskugga, ögonfransböjare, sjalar och sånt. Det kanske inte är världens roligaste present men hon blev jätte nöjd så det var bra.

Sen har vi vart på Soya och ätit med M&M och min moster. Vi åt en god 3 rättersmiddag. Först fick man en soppa som inte var någon höjdare men buffen hur god som helst men vad mätt man blir och efter de var det friterad banan och glass som efterrätt. Tror ni inte att vi skulle fika när vi kom hem nu med? Jag som är hur mätt som helst. Men jag fick ner en liten kaka iaf och nu ligger jag i min säng och ska egentligen sova en stund innan jag går på mitt natt pass. Men det är någon som stör mig :p



Ha en bra kväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback