30 september

Jag vaknade för någon timma sen för jag ville verkligen sova ut idag och det behövdes.
Sen dess har jag dushat, pratat med Danni och rensat min garderob. Det känns som att jag gör det ofta men jag använder ju inte ens alla mina kläder och jag hittade lite saker med prislappar på. Himla bra!

Nu ska jag kolla på The Hills sen åka in och ta en sen lunch med Danni.
Sen är det jobb som gäller onsdag-lördag. Denna helgen har jag natthelg med.. Bara jag får tillbaka mina byxor så är jag nöjd. Jo de var ju borta när jag kom till jobbet i lördags. Jag blir så arg.

Ha det så bra :)

Kommentarer
Postat av: Madelen

Jo mail går ju bra, men dem svara inte ofta tillbaka.

Jag skrev ju till dem om att jag förstod att det var många som vela till CA, och även jag . men jag har tid att vänta... kan vara därför jag får så mkt matchningar - eller inte. Dem svarade aldrig på mitt mail iaf.



Har försökt skriva till dem när familjer inte passar åt mig . men det händer inget då , så man får ringa till kontoret i sverige för sånna saker.



Men nu ringde jag till konotret här i Sve, för att säga att jag var super intresserad av denna familj.

Men familjen har inte svarat på mitt brev - så jag antar att dem kommer tacka nej... Tråkigt nog - bäst att ställa in sig på det :/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback