3 september

Jobbet ringde ju in mig i förrgår så idag fick jag jobba men det var bara en 12-15 tyvärr men jag skulle ändå träna efteråt så jag satt kvar ett tag och åt och kollade på tv. Jag gick på Annikas station 70 och det var lika bra som vanligt. Det är så himla skönt att träna. Efter de skyndade jag mig hem så mamma hann klippa mig. Känns som att jag gör det rätt ofta nu men det är skönt men jag skulle kunna ha det ännu kortare ;) Sen har vi kollat på Idol och Heroes.

Imon ska jag först fixa en grej sen ska jag ta ett gym pass på friskis. Och känner jag mig rätt så blir det bara trampmaskinen och springning för mig men det är träning det med. Sen var det tänkt att jag skulle hälsa på F&F men mamma skulle ha bilen så jag tar det en annan ledig dag. Nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på tv :)


Sofie: Det går inte att kommentera i din blogg men jag vet visst är den snygg. Den har bokat en plats i resväskan ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback