29 september

Att umgås utanför arbetstiderna är hur kul som helst. Det är så kul att se hur alla är. Jag åkte iaf ner en sväng igår och tog bilen, det kändes skönast så. Jag hade iaf hur kul som helst och ville egentligen inte hem men alarmet skulle ju ringa en viss tid så det var bara att gå mitt i det roligaste. Idag var det tufft att gå upp eftersom mina söndagsnätter oftast är värst men jag tog mig upp ändå och gjorde iornding mig snabbt sen blev jag upphämtad av de andra i stan och sen bar det av till Ullared. Jag var inte ute efter något speciellt men det blev en påse ändå. Det är alltid kul att åka dit när man inte varit där ett tag. För er som inte vill veta min inköpslista kan sluta läsa nu:
* strumpor
* linne
* klänning
* stickad väst/klänning
* fransk manikyr
* ansiktsmasker
* mp3 hörlurar
* godis
* nagelborttagningsmedel
* bomullspads
* pasta kokbok
* fotskrubb
* duntofflor

Sånt nödvändigt men ändå önödigt. Jag hade kunnat köpa mycket mer men eftersom jag inte vet hur länge jag kommer vara hemma känns det rätt onödigt att köpa på sig massa saker.
Efter vi hade handlat klart åt vi en god taco wraps som förövrigt var väldigt kladdig. På hemvägen somnade jag en sväng för det gick knappt att hålla ögonen öppna.
Nu har jag vart hemma en stund och hunnit med att göra ansiktsmask, fotskrubb, peeling och målat fransk manikyr. Och nu har jag kurat upp mig i soffan och fryser som bara den. Påväg att bli sjuk kanske?
En hemma kväll röstar jag iaf på.


Ha det så bra :)

Kommentarer
Postat av: Madelen

Jo jag har ju fått matcher från CA - då har det varit 5-4 barn. och jag tror ju att jag pallar max 3.

Sen har det varit familjer som inte hört av sig.

San diego familjen har tackat nej idag.

Men kanske du får den då, eftersom dem vill ha en svensk tjej :)

Vilka åldrar vill du ha? vill du ha under 2 år?



Jag hoppas verkligen att få komma iväg snart!

Postat av: Madelen

Jo jag kan ta alla åldrar. Det hade varit kul att ha typ en 5 åring och kanske en 1 åring eller något. Att en går i skola och en är man hemma med :) blir nog tråkigt i längden om alla barn går i skolan under dagarna.



Hur många barn kan du tänka dig att ta hand om då?



Vi får hålla tummarna för oss båda att få varsin host familj i CA denna vecka :) Tiden rinner ju bara iväg och samtidigt går matchningarna så segt!

2008-09-29 @ 19:21:16
URL: http://blackberrym.blogg.se/
Postat av: Anonym

Färjan, Idol eller Top Model? :)

2008-09-29 @ 19:26:25
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Madelen

Ja max 3, men 2 skulle vara lyx :)



Du borde ringa CC i boston och fråga dem om dina matchningar, så du kommer igång - för dem har ju familjer, jag får ju nya när andra tackat nej.

Hade ju oxå en sån där dödtid på 1,5 månad - ganska onödigt när man vill iväg fort.



Jag fick nyss en matchning i Newport beach - skulle dö för det stället. jag hoppas verkligen på denna familj.

2008-09-29 @ 22:11:13
URL: http://blackberrym.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback