26 september

Idag kom nästa lön och den har jag längtat efter ett tag för det var den stora semesterlönen men nu ser jag inte så mycket av den ända för jag satte undan den. Jobbet gick iallafall bra och man märke att fler fick lön idag.
Efter jobbet åkte jag hem och fixade iordning mig sen mötte jag upp Emelie i stan. Det var tänkt att vi skulle gå på After Work men det var nästan fullt överallt och båda var hungriga så vi åt på Jensens iaf och sen blev det en himla massa glass i effterätt. Så vi var mätta och glada, nästan för mätta. Sen mötte vi upp Donna och gick över till Centrum en sväng. Jag skulle ju ändå åka hem direkt men det var kul så länge det varade och vissa var på G och musiken var bra men jag ska ju snart upp och jobba så det blev hemgång för min del.
Men imon ska vi ut och och ha kul istället :)

Blev rätt förvånad innan när Liselotte ringde. Jag har ju inte pratat med dig på hela sommaren eller sen vi sa hejdå till varandra. Det känns faktiskt inte som att ni varit borta så länge som ni varit men denna sommaren har gått så himla snabbt. Det var kul att prata med dig iaf och jag saknar dig här hemma. Jag hoppas att du hinner komma hem innan jag åker för vi har massa prat att ta igen och jag gissar på att du har fler saker att berätta för mig ;)
Hoppas ni har det bra och att vi ses snart. (Jag vet ju att du är en trogen läsare så jag hoppas du ser det)



Kommentarer
Postat av: amanda

Hejhej! såg att du också ska bli aupair! kul :) vilka åker du med?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback