25 september

Konstigt nog så var jag inte så trött imorse som jag trodde. Men gissa om jag blev sur när Niclas springer in för tidigt och skriker- nu är det dags att gå upp! Nej tack och han fick sig en utskällning men fattade sen varför. Det är ju löning idag och då passar ju även folk på att äta på mcd så vi hade endel att göra men inte mer än vanligt faktiskt. Men jag sa ju ja till att jobba över två timmar och det var då tröttheten började komma. Direkt efter jobbet gick jag in till Accent och köpte bagen/väskan som jag velat ha ett tag. Den finns en modell som de flesta i denna stad har som finns i svart, vitt och brun men jag köpte den som är lik med helsvart istället. De var ju lika stora så varför inte. Tänkte att jag skulle ha den som handbagade sen men under tiden kan jag ju använda den som träningbag :)

När vi kom hem gick jag, pappa och Ann-Sofie en promenad och efter de tog jag en lång dusch. Sen blev det fixning av händer, fötter ansikte samt ansiktsmask. Man behöver lite egentid. Och det här med ansiktsmask har jag blivit en flitig användare av.

Nu ska jag kolla klart på Idol sen blir det Heroes. Sen ska jag läsa lite och hoppas på att tankarna håller sig borta inatt så att jag får sova.


Ha det så bra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback