24 september

Nu får drömmandet räcka. Jag fattar inte vad alla dessa sjuka drömma kommer ifrån. Betyder dem något?
Jag har iaf vart på dagiset idag och fixat mina referenser och så störde jag mitt i maten och barnen blev ju så nyfikna på vem som kom så de åt inte så mycket. Men söta var de iaf :)
Sen gick jag bort till frikis och hämtade en klänning av Danni som jag tänkte låna till helgen.
Nu är endel av helgen planerad iaf och det känns skönt. Så på fredag blir det först jobb, träning och sen blir det after work med Emelie och flera och efter det kanske bio om vi orkar och känner för.
På lördag blir det jobb och sen blir det utång med en massa :)

Ne nu ska jag nog dricka lite kaffe sen gå ut och gå en sväng med Fia.
Sen ska jag in och fika på Claras med laget :)

Ha en bra dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback