22 September

Jag som skulle gå upp tidigt och träna men jag drömmer så mycket och sjukt nu att jag måste somna om och se hur det slutar. Men när jag väl går upp så kommer jag inte ihåg vad jag drömt ändå. Drömmar är krångligt!
Men jag och Fia åkte iaf in och tog ett pass på gymmet och efteråt köpte vi med oss mackor hem ifrån mackmakeriet.
Nu har jag vart hos pappa ett tag och det känns som att det var evigheter sen jag var här och det tyckte tydligen min dator också eftersom det tog lite tid innan den hittade rätt nätvärk.

Nu ska jag gå och lägga mig för jag är så himla trött.
Men jag tror att jag ska läsa nåt kapitel i min bok först.
Imon ska jag in och träna med Danni vid 9 sen ska jag fixa lite referenser sen lite senare ska jag nog träffa Malin.


Ha det så bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback