2 september

Nu är jag hemma efter dagens äventyr. Det började hos Åsa för att kolla synen och beställa glasögonen så nu är allt det fixat. Sen gick jag bort till Jossan och kollade in hennes lägenhet som var mycket fin. Jag vill också flytta hemifrån!
Efter de åkte vi bort till Jensen och åt en god lunch. Jag åt där i fredags jag vet men det är ju så gott. Idag fanns inte den vanliga råstekta potatisen så de fick bli fries till istället men de var lika gott det.

Sen tog vi en tur upp till driven, köpte glass och pratade lite med carro. Och till det konstiga - vi var på skolan! Jossan var tvungen att hämta en grej ifrån projektet. Så vi pratade lite med Anita & Janne också. Det kändes konstigt att gå i skolans korridorer men det var inte längesen vi slutade men det känns som evigheter. Sen åkte hon vidare till gränna och jag gick bort till stan för att köpa lite presenter till mamma. Och jag hittade massa kan jag lova så nu kommer hon bli glad. Sen syndade jag och köpte en volang jeans kjol på once och den var så fin så jag kunde inte motstå och en bok också. Pappa har den hemma men jag orkar inte vänta på att han ska läsa ut den och den kan va skönt att ha en egen också.
Nu ska jag snart packa ihop lite som jag ska ha med mig till mamma sen blir det hembyte :)

 


Ha det så bra :)

Kommentarer
Postat av: Josse

Har addat dig:)

Postat av: sofie

Åh, vilken snygging till kjol :)

2008-09-02 @ 22:43:51
URL: http://dayswillpass.wordpress.com
Postat av: Anonym

jag vet hur boken slutar :D

2008-09-03 @ 10:46:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback