19 september

Då var det fredag igen och jag började fundera på vad jag gjort denna veckan? Men jag har nog hunnit med endel men ska jag vara ärlig så går mina dagar oftast åt att inte göra någonting. Men hur skönt är det inte då? I love it. Men snart ska jag ta och röra på mig och åka in och träna med Fia. Jag gillar verkligen det passet, man blir så taggad av musiken!
Såg förresten att det är hälsovecka nästa vecka och det ska jag utnyttja med gym iaf eftersom jag jobbar vissa dagar och inte hinner med vissa pass :)

Nej nu ska jag ta och äta lite innan jag åker in till friskis.
Sen blir det nog det nog en hemma kväll med mamma för jag ska upp och jobba imon kl 8.

Ha en bra dag :)

Kommentarer
Postat av: Sara

Vad kuul, då kanske det är vi som sitter på samma plan sen, skulle ju vara super :) Jag är också jättesugen på cali så jag har önskat att hamna där men går inte det så får man väl tillslut söka över hela landet, men man kan ju börja där och hoppas! Nu får du hålla mig uppdaterad när något händer :) Kram och lycka till!

Postat av: Sabine

Det var också min dröm att få komma till Cali men CC gjorde så att min dröm inte verkade vara så viktig. När jag ringde så sa de ju bara att jag ska nog välja hela landet för att få mer familjer. Men nu har jag hela landet och jag får ändå inga matcher!! Lite konstigt..



Vet inte hur länge jag orkar vänta.. Tänk om man inte kommer iväg iår! Denna veckan hade jag ingen lycka med matcherna så jag får väl hoppas på nästa vecka. Nu håller vi tummarna att vi får en familj nästa vecka, allihopa! Så kan vi åka ett jävla gäng tillsammans! ;) ;)



Kramar

2008-09-19 @ 18:11:20
URL: http://aupaircali.blog.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback