16 september

Det är sjukt vad mycket man hinner med om man går upp tidigt. Det visste jag ju innan egentligen men jag tycker ju det är skönt att sova ;)
Men idag så var iaf jag och Danni uppe hos Jossan runt 9 och åt frukost med henne och Peter. Det var trevligt att åka iväg och äta frukost hos någon annan men tyvärr så var vi ju tvungna att säga hejdå till varandra men det känns inte som att jag säger hejdå till henne för en lång tid utan jag hoppas på att vi ska ses snart istället.

Efter det åkte vi upp till a6 och kollade runt lite och jag pratade med en på 3 och jag har inte så mycket att välja på helt enkelt. Antingen får jag köpte ut mobilen för en sjuk summa nu eller så får de dra en summa ifrån mitt konto i ett år. Det blir ju samma summa totalt men antingen så får man klumpsumman eller så delar man upp det. Än så länge ska jag inte göra något förrens jag vet att jag ska åka. Sen tog vi en runda på Ikea för Danni skulle köpa lite galgar och sånt men det åkte ner lite saker åt mig i kundvagnen också. Det blev förvaringslådor, mer förvaring, en söt lampa som jag ska ha i mitt fönster och ett stort vaniljvärmeljus.

Sen åkte vi hem till Dannie och åt lite och kollade på gårdagens the hills avsnitt sen fixade hon iordning i sitt rum och jag låg mest och tittade på haha. Men efter ett tag var det dags att åka hem för jag ville fixa mitt rum också så jag fick sånt ryck och slängde allt som jag inte använder och rensade kläder och alla lådor. Så det blev helt enkelt in med det nya och ut med det gamla och nu är mitt rum riktigt mysigt så nu sitter jag här i sängen med datorn, vaniljljuset tänt och vem kan slå filip och fredrik på tvn :)


Det som slog mig idag var att de ringde mig och frågade om jag kunde åka tidigare och jag svarade ja.
Nu är det jag som stor utan och mina förhopppningar är höga.
Jag har avstått ifrån att söka nytt jobb, fixa vissa grejer för jag har trott att jag ska åka.
Men nu kan jag inte göra så mycket mer att vänta.
Men jag tycker det var onödigt att ge mig förhoppningar om jag nu inte får åka tidigare ändå..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback