14 september

Jag kom precis hem ifrån jobbet och det gick väldigt bra. Och tro det eller ej men efter alla år så har de bytt radiokanal till mix istället för p4 och högt är det också :) Det krävdes en ny chef för att detta skulle ske.

I fredags var det avskedningsfest hos Jossan, det var hur trevligt som helst och vi hade charader. Det var hur kul som helst att titta på alla när de skulle få fram sina ord och meningar :) Sen blev det en massa prat om allt möjligt. Men det var absolut en trevlig kväll.

Igår var det dags för jobb igen och dagen var både seg och snabb men som vanligt gick det bra ändå. På kvällen var jag bara hemma och tog det lugnt och sen gick jag och la mig tidigt. Jag gick och la mig runt 22 tiden men jag somnade verkligen inte och jag kollade på klockan hela tiden och sista gången var den 2.31. Men jag måste ju ha sovit där emellan? Det konstiga är att jag inte alls var trött när jag skulle gå upp. Men jag är piggare om jag sover för lite än för mycket.

Nu sitter jag och kollar på tv och väntar mer på att klockan ska gå så att de bra serierna börjar :)
Jag orkar tyvärr inte hitta på så mycket mer.
Jag ville inte säga hejdå till Jossan idag så imon ska vi ses imon isället och vi måste ju tyävrr säga hejdå någongång :(
Så imon blir det jobb 7-15 sen tänkte jag och Dannie träna, basta och bara ta det lugnt sen blir det en kväll hos Jossan.

Ha det så bra :)

Kommentarer
Postat av: Sabine

Jag ska (preliminärt) åka den 6 okt men det är om 3 veckor så det blir det nog inte! Kanske veckan därpå om jag har tur.. Ska du med vara au pair? :)



Ser man inte hela texten?! Jag ser den.. Det kanske beror på vilken dator man har.. Vet inte hur jag ska fixa det. :s Vet inte problemet men jag ska kolla på andra datorer om det är samma där. Är det bara halva meningar eller hur är det?



Kram Sabine


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback