11 september

Tänkte inte på vilken dag det var idag förrens jag skrev datumet..


Det var inte så jobbigt att gå upp idag trots allt. (Jag har kommit på att mina inlägg handlar mest om hur törtt jag är, hur lite jag sover eller hur mycket jag sover.) Jag har börjat må jätte illa på senaste tiden och ha huvudvärk och det är inte likt mig men jag hoppas att det går över snart iaf.
Jobbet gick bara bra och tiden rullade på. Det är sjukt vad snabbt timmarna innan 12 går, det är därför det är så skönt att gå 7-16. Efter jobbet hann jag bara hem och duscha och nu sitter jag hemma hos pappa och väntar på att farmor och farfar ska komma, vi ska äta lite och de ska fira niclas som de inte gjort än.

You change your mind
Like a girl changes clothes
Yeah you, PMS
Like a bitch
I would know

And you over think
Always speak
Crypticly

I should know
That you're no good for me

Cause you're hot then you're cold
You're yes then you're no
You're in then you're out
You're up then you're down
You're wrong when it's right
It's black and it's white
We fight, we break up
We kiss, we make up
(you)You don't really want to stay, no
(but you)But you don't really want to go-o
You're hot then you're cold
You're yes then you're no
You're in and you're out
You're up and you're down

We used to be
Just like twins
So in sync
The same energy
Now's a dead battery
Used to laugh bout nothing
Now your plain boring

I should know that
You're not gonna change

Someone call the doctor
Got a case of a love bi-polar
Stuck on a roller coaster
Can't get off this ride


You change your mind
Like a girl changes clothes

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad heter låten? :)

2008-09-11 @ 23:54:34
Postat av: Sofie

Hej! Kul att du också vill bli Au pair! Går lite segt med matchningen för mig. Ska som du öppna upp mig för hela USA imorgon. Har du fått en match än?



Jag planerar att åka den 6:e oktober, men börjar bli lite tveksam om jag kommer hinna.



Ha det gött!



Kramis Sofie


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback