10 september

Jag måste verkligen börja ändra på mina sovtider så att det blir mer lika för det det här funkar inte. Det blev helt fel i helgen helt enkelt och sen dess har jag inte gått och lagt mig i tid och verkligen inte gått upp i tid.
Men det är ju så skönt att ligga kvar i sängen.

Idag kom Fia och Danni hem hit och vi lagade mat eller det var nog mer de som lagade mat kom jag på och handlade gjorde de med. Ni är duktiga ni!
Men det var iaf jätte gott och trevligt för det var ju ett tag sen vi sågs nu.
Sen åkte jag in och fikade med Sara och pratade om allt och ingenting. Men nu är jag hemma igen och har ätit lite, kollat på idol och nu är det heroes som gäller men snart är sängen min.
Imon är det nämligen jobb som gäller 7-16. Vad skönt det är med lediga dagar alltså men det blir lite jobbigt med lite strö dagar här och där.


Godnatt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback