1 september

Det är så himla skönt att vara ledig. Man kan ligga kvar i sängen hur länge som helst tills ångesten kommer för att man missat för mycket av dagen. Men jag gjorde som i fredags och tog med mig täcket och la mig i soffan och nu har jag kollat på massa SATC avsnitt  och dem får man aldrig nog av men nu är det greek på tv. Tänkte att jag skulle åka in och träna vid 17 också.

Kan ju börja med helgen för jag har inte hunnit skriva (läs orkat).
I lördags var det dags för jobb och det kan varit den jobbigaste dagen på länge. Det var massa nya som jobbade och jag hade Bop maskinen och den kan verkliga göra en stressad. Men jag får skylla mig själv för jag bad om att få va där. Men på nåt sätt är det skönare att stå där bak och ha en sak att fokusera på hela tiden. Så jag jobbade 9-17 och fick min rast runt 15 men dagen gick ju snabbt så det var bra.

Efter det åkte jag hem och gjorde iordning mig sen var det dags för middag på en italienare och en grek. Jag åt en god pastarätt med skaldjur och ett glas vin till och till efterätt blev det något riktigt gott krämigt som jag inte kommer ihåg vad det hette. Det var jätte trevligt att vara ute och äta så och det var längesen. Jag blev hur mätt som helst men pappa körde ut mig till tokarp där förfesten började med Emelie & Co och kvällen slutade sedan på amor och centrum med goda drinkar. Det var en trevlig kväll :)

Söndagen var det dags för jobb och jag orkar verkligen inte med lager längre. Nu när jag vart på mcd ett tag igen så kom jag ihåg vad jag saknat - att vara social. Men ett lager jobb funkar varann söndag och man klagar inte när lönen kommer ;)


Ha en bra dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback