:)

Jag har blivit utmanad av Josephine

Regler:
* Sätt in dessa regler på din blogg och länka gärna den som utmanat dig.
* Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.
* Utmana 7 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka dem.
* Låt dem få veta att de har blivit utmanade!


1. Jag har aldrig på mig Jeans.
 
2. Jag älskar godis och kan inte vara utan det.

3. Jag sjunger när jag kör bil, vem gör inte. Men det är då ingen annan hör ;)

4. Mina vänner betyder nåt så enormt mycket för mig!

5. Jag hatar att bo ensam hemma. På kvällarna

6. Jag är en riktig slösa

7. Jag intalar mig alltid att jag inte kan saker. Ändring på detta.

Okey dessa saker var verkligen inte roliga men man blir lite ställd och vet inte riktigt vad man ska skriva.


Jag utmanar:

Carro
Sophia
Daniella
Sabine
Madelen

Enjoy :)

Kommentarer
Postat av: Madelen

Jag har addat dig tidigare, är inte så ofta på msn. Men gå med på sidan - den är gratis till viss del. Du kan inte få familjens mail - men du kan adda dem till en hotlist - och så kan dem läsa din profil och välja att mejla dig osv. Men gå in på greataupair.com och registrera dig så förstår du nog mera :)



Det kan vara kul att prata med lite familjer och se hur dem funkar osv. om dem gillar en kan dem gå med i din agency och ta dig genom den.

2008-10-29 @ 00:01:04
URL: http://blackberrym.blogg.se/
Postat av: Madelen

alltså om man inte betalar typ 60 dollar/månad Får man inte familjernas mail eller telefon.



Men det du kan göra gratis - lägga intressanta familjer på din hotlist - om dem är intresserad av dig tar dem kontakt :)

Man kan leta familjer i CA och över hela världen.

Familjer skriver mail om dem är intresserad, utan att du lagt dem på din hotlist oxå...

Ja det är lite komplicerat - men man får ju kontakt med många familjer!



Fråga om det är något du inte förstår.

2008-10-29 @ 00:14:33
URL: http://blackberrym.blogg.se/
Postat av: Madelen

haha ja - visst är det kul att kika på sidan?



Det tråkiga är att när man hittat en familj så vill man ju maila dem direkt! - men har ingen lust att betala 60 dollar i månaden för att få deras mail :/

2008-10-29 @ 00:25:39
URL: http://blackberrym.blogg.se/
Postat av: Madelen

ja, jag har för mig att när du klickar på familjen så finns det en knapp högst upp på deras sida "add to my hot list" - Familjen får ett mail att du är intresserad av dem - och så kan dem skicka hälsningar om dem vill prata med dig eller om dem typ tackat nej.



En del familjer hör aldrig av sig dock :/

Även familjer kan adda dig till deras lista - och då får du tacka ja eller nej till mer information av familjen :)

2008-10-29 @ 00:32:40
URL: http://blackberrym.blogg.se/
Postat av: Madelen

Ja :)

Du får på din mail om dem svarat dig eller addat dig till deras lista :) En del familje brev kommer till skräp posten på mailen - så kolla den oxå!



Ja hoppas nu detta kan vara till hjälp - och du kan ju adda flera familjer - då är ju chansen större att någon hör av sig :)



Men det är nog viktigt att familjen går genom en agency - annars måste du fixa egna försäkringar och visum osv.



Men lycka till!!

Och du måste berätta om dem hör av sig :)

2008-10-29 @ 00:43:32
URL: http://blackberrym.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback