*

Make a wish.
Have you done it?
Good.
Now you just have to believe in it.

Kommentarer
Postat av: D

hhi Jag älskar också one tree hill :D

2008-10-05 @ 19:29:52
Postat av: Madelen

Att gå med SI kan vara en lösning att få en familj - men jag har haft SI specifiserad på CA - då fick jag ingen familj... Så just nu känns CC som ett alternativ för att komma till CA, för mig.



Om jag hade varit du hade jag nog ringt CC kontoret i USA om du inte får någon matchning till veckan, du har ju endå nyligen fått in mer barntimmar - så du kan ju få match snart!



Själv blir jag ledsen över att jag får matcher och så ringer dem inte. Men man ska ju inte ta åt sig - dem känner ju inte en och dem har ju inte gett mig någon chans än att visa vem jag är.



Ja vi får hoppas till veckan!

kram

Postat av: L*

beby du vet att det bara ar odet som vill att jag ska hinna hem innan du kommer ivag!!!!

2008-10-05 @ 21:12:29
Postat av: amanda

den äldsta är snart 8 och den yngsta 5 :) det gick ganska bra, fast de sa inte så mycket :P

2008-10-05 @ 21:31:54
URL: http://alltsomarmitt.blogg.se/
Postat av: Madelen

På SI lägger dem ut en så alla familjer kan läsa, eller så är det att dem skickar ens application till flera familjer - så man kan matchas med flera samtidigt. vet inte exakt hur det gåt till.



Det är bara att vänta.... :/



kram

2008-10-05 @ 21:33:40
URL: http://blackberrym.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback