Dont think to much

Eftersom jag vaknade så sent så hann jag inte med så mycket. Men jag åkte iaf och visa upp bilen på verkstaden så de fick titta på det och sen lämnade jag bilen på mamma jobb. Sen tog jag en promenad ner till jobbet. Det var folk lite då och då och kvällen rullade på som vanligt och gick hyffsat snabbt. Det var så längesen jag jobbade kväll så jag har glömt bort allt. Men onsdag är det kväll som gäller igen. Det är rätt skönt för då kan man hinna med saker innan. Ja om man vaknar i god tid vill säga!
Nu har jag suttit och kollat på 4 avsnitt av Gossip Girl och klockan är lite för mycket jag vet. Men jag jobbade natt i helgen och det tar några dagar att ställa om sig det var en anledning till varför jag gick upp så sent idag. Men iaf serien är så himla bra och jag vill bara se mer mer mer. Så jag antar att det får laddas ner några avsnitt ifrån season 2 imon. Yeaj :)
Ne nu är det verkligen sängen som gäller och imon ska jag ha en hel dag med D, You need it and I need it.


Godnatt :)


Kommentarer
Postat av: carro

jag blev antagen i slutet av maj och matchade inte med någon förrän slutet av augusti. så det kan ta tid ibland också, men det är värt det, förhoppningsvis! lycka till =)

Postat av: carro

jaha, du vill helst till kalifornien? man ska ju helst inte leta efter en familj pga vart dom bor, men jag förstår om du vill dit, det hade ju vart härligt (:

hoppas det går bra!

2008-10-07 @ 17:04:31
URL: http://ccaarro.blogg.se/
Postat av: rebecka

ska du till USA snart? jo alla behöver vi nog pauser ibland

2008-10-07 @ 19:35:43
URL: http://personlikt.blogg.se/
Postat av: rebecka

sv. så du vill bli au pair? roligt!

2008-10-07 @ 20:38:19
URL: http://personlikt.blogg.se/
Postat av: carro

Hej! Ja, jag ville också från början helst matcha med någon från ett "varmt" ställe :P Och man ska ha krav, för det är ditt år och du ska trivas! Min familj är okej, börjar lära känna dom mer och mer nu.. är ju såklart inte 100 på allt ännu, men det blir nog bättre :)

Pratat med någon familj på senaste då?

2008-10-07 @ 21:32:15
URL: http://ccaarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback