8 oktober

Det är trist att gå upp när vädret inte är bra. Igår var det en fin höstdag men idag är det bara trist, grått och kallt. Det gör att man bara vill stanna inne, dra täcket över huvudet och kolla på filmer. Men inte idag för jag hade tid hos frisören för att fixa till det lite igen. Jag gjorde som förra gången, lite blondt och lite brunt och jag gillar det verkligen. Det passar mig bättre än det där jätte blonda och sen känns det så fräscht också. Nu kom jag precis hem och ska äta lite innan jag åker ner och jobba en 16-21. Hoppas denna kvällen går lika snabbt och bra som förra. Då var vi tjej teamet som jobbade. Undra vilka det är idag?

Ha en bra dag :)

 

Kommentarer
Postat av: carro

ja, man ska nog inte ge upp för lätt iaf, man vet ju folk som klarar ett år, så då borde ju jag också göra det :) så länge man trivs så!



okej, men håll mig uppdaterad då :)

Postat av: Madelen

hojj sitter och väntar på att dem skall ringa, dem skulle ringa nu på morgonen.



Har det hänt något på dott konto än?

Skriv till dem i boston igen. då får dem ju direkt ditt medelande - med dina ord. Hoppas du får match snart!!!



kram

2008-10-09 @ 08:41:49
URL: http://blackberrym.blogg.se/
Postat av: Anna

Hej! :)

japp det ska ja. fast känns ganska så långt borta just nu, har inte haft nån familj på typ 2-3 veckor :S hur går det för dej då? :)

2008-10-09 @ 18:28:20
URL: http://annainusa.webblogg.se/
Postat av: Madelen

Ja, har kollat upp denna stad - dublin - verkar som en väldigt litet ställe.

Endå sitter jag och velar - jag vill ju till södra CA,

Eller närmare SF. Känns nästan som att jag kan åka i januari snart, vill hellre få en bra familj än att bara komma iväg.

Dem ska ringa nu ikv. så få se hur jag känner efter det.

Hoppas iaf att dem hittar en familj snart - dem borde ju iaf ha börjat leta, för nu har du ju varit på dem :)



kram

2008-10-09 @ 18:36:37
URL: http://blackberrym.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback