7 oktober

Det blev ju lite för sent igår efter alla gossip girl avsnitt så jag somnade om när klockan ringde imorse. Men jag hann till bussen ändå och kom in till Danni i tid. Vi tog en tur upp till Ikea och köpte fler galgar till mig och doftljus. I love them!
Sen åt vi en god lunch på Soya och pratade av oss. Egentligen vad finns det att göra på lediga dagar? Antingen är man hemma, är med vännerna och är man med dem så går man på stan, lunchar eller gör bort med pengar på annat håll :P
Efter lunchen åkte vi hem till mig en stund. Jag har även beställt tid för att slinga håret imon med. Ska bli skönt att fixa till det igen även att det inte var så längesen men jag tror att jag gör samma som förra gången :)

Nu ska jag kolla klart på desperate, äta onyttiga kanelbullar och när jag kommer tillbaka ska det ha hänt nåt på mitt konto. Snälla!

Kommentarer
Postat av: rebecka

sv. skoj att du följer din dröm. min dröm var att komma dit jag är nu, och jag älskar det! nu har jag nya drömmar som jag kämpar mot, det är härligt!

Postat av: carro

jo barnen är helt okej, börjar lära känna dom bättre varje dag, men det tar tid. allt gör det, anpassa sig osv. man måste ge det några månader skulle jag tro.



hur går det för dig nu då med att hitta familj?

2008-10-08 @ 03:37:28
URL: http://ccaarro.blogg.se/
Postat av: Dress Like a Princess

Godmorgon, fin blogg du har, enkel och stilren :)

2008-10-08 @ 07:49:25
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/
Postat av: rebecka

sv.ja jag pluggar fysik och matte här i cambridge. lycka till med allt ditt!

2008-10-08 @ 13:20:37
URL: http://personlikt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback