4 oktober

Nu har jag varit uppe i några timmar. Jag vaknade av att jag var så himla hunrig så det var bara att gå upp.
Natten gick bara bra och det var lagom med folk och stängningen gick som vanligt, alltså flum på hög nivå. När jag kom till bilen så fick jag en mindre rolig syn. Den ena backspegeln hängde bara. Jag fattar inte riktigt hur folk orkar hålla på. Jag och mamma har fått tejpa upp den nu för vad ska man göra när det är helg och allt. Det går att köra med den iaf men det är ju ändå en tråkig utgift och onödig.

Nu ska jag kolla på några one tree hill avsnitt sen är det jobb som gäller igen.
Men idag går jag inte stängning så då kan jag åka hem direkt vilket är skönt.

Ha en bra dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback