31 oktober

Jag känner mig inte alls pigg och kry och jag tror att jag håller på att bli sjuk och det är inte alls bra. Så idag blev det ingen träning som planerat utan jag började tänka till på bussen in så jag hoppade träningen. Jag har inte riktigt tid att bli sjuk nu. Imon ska det bli kul och då kan man inte vara sjuk :)

Jag har fått ett mail ifrån en jätte bra familj och jag blev hur glad som helst när jag läste det. De verkar hur underbara som helst, bor hur bra som helst, reser mycket och barnens åldrar var också jätte bra. Men nu till det stora minuset de hade en annan agency och de vill inte gå över till min och jag vill inte gå över till deras. Deras är helt okänd och iaf i detta land. Jag hade verkligen hoppats på denna familj men jag vet inte riktigt vad jag ska göra för att få dem att förstå att organisation är bra. Nån ide någon? Jag tror inte detta vill min väg.

Nu ska jag kolla på One tree hill sen ska jag nog sova för imon blir det jobb och sen Party Party :)


Ha det så bra.

Kommentarer
Postat av: Linn

haha ja det har dom nog gjort då! ujuj, :p

nej ja får inte åka till den där familjen i atlanta genom cc för jag får inte ta hand om deras barn som e 3 månader, så det sket sig, måste enligt dom vara 19 år och jag fyller i början på feb.. riktigt surt :/ har du inte hört något från någon annan familj? tycker att det borde hända någonting snart! :p

Postat av: Madelen

De låter ju bra :)





Det är det som kostar 60 dollar! att få deras mail...

Så det enda du kan vänta på är om familjen skickar ett privat mejl :( Skit surt - man vill inte betala ca 400 kr för att få tillgång till deras mejl :/



Har du fått några privata mejl ännu ? :)

2008-11-03 @ 01:20:39
URL: http://blackberrym.blogg.se/
Postat av: Linn

ja precis :p bara å hoppas att det dyker upp något! står du fast vid california? :)

2008-11-03 @ 22:07:50
URL: http://linnkiuru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback