3 oktober

Idag har jag vart hemma, tatt det lugnt och laddad ner några One tree hill avsnitt. Den serien blir bara bättre och bättre och efter förra avsnittet så var jag bara tvungen att se nästa. Nu är alla braserier igång igen. Det ser ut som att jag kommer få ett tråkigt hemm liv framför tvn ;)

Nu kom jag precis hem ifrån Friskis och Johns pass. Det var lika kul och bra som vanligt. Egentligen så borde inte pass vara så kul men musiken gör en hel del så det blir bra.
Jag fick en speciell känsla när jag kom till friskis och nåt slog mig och jag tog tag i saken och jag tror att jag gjorde det rätta.
Nu sitter jag och kollar på One tree hill.
Ikväll blir det jobb som gäller från 22.04.30 och jag hoppas att det går snabbt och bra.

Ha en bra kväll :)

Kommentarer
Postat av: Madelen

Haha jajamen! Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge, eller ? :)

Det är ju exakt de städerna man har på sin önske lista att besöka. Det enda jag vill besöka på öst kusten är new york.



Nä, vi får peppa varandra tills vi får våra familjer i CA :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback