23 oktober

När man inte jobbar så blir det oftast så att nätterna blir sena och mornarna blir ännu senare och så var hela dagen borta. Men sen sist så har jag vart ledig ända tills idag. Men jag har passat på att att göra ingenting, fixa lite här hemma och träna. Igår var jag ute hos Farmor och Farfar, åt en jätte god middag och pratade om allt möjligt. Det är skönt att man kan prata så :) Och Farmor började prata om Jul och allt och hur mysigt det kommer bli och jag har hela tiden intalat mig själv att jag inte vill vara hemma under jul och nyår för då behöver jag inte tänka på den planeringen. Men Farmor fick mig på andra tankar för jag gillar verkligen julen där och denna julen är Willes första och självklart vill jag vara hemma. Men som sagt jag kan inte styra någonting utan om det blir en jul och nyår hemma det får de på andra sidan jorden bestämma!

Idag har jag jobbat 12-18 och det var både upp och ner. Vissa dagar har man mer och vissa mindre men det rullade på som vanligt. Sen dess har det inte hänt så mycket mer än att äta, duscha och nu sitter jag här.
Jag fick hoppa in och jobba imon med en 9.30-15. Allt för att inte missa träningen. Men jag och Emelie ska träna, basta och sen blir det middag. Vart och med vilka är fortfarande ett frågetecken men det ska bli kul ändå. Alltid kul att ha lite saker planerade. Jag är faktiskt ledig på lördag också men vad som händer på dan vet jag inte men på kvällen blir det utgång. Hoppas den blir lika lyckad som förra helgen. Men vågar man hoppas på det två helger i rad? Vi får se.

Nu tror jag att jag ska läsa lite i min bok för det var ett bra tag sen den var öppen och den är rätt svår att hänga med i.


Det var ett antal månader sen du åkte härifrån och jag har saknat dig min vän.
Men på söndag kommer du hem.
Hoppas du har massa att berätta och det gissar jag på att du har.
Ses nästa vecka Liselotte :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback