2 oktober

Idag skulle jag jobba och hade rätt men när jag kom dit hade jag inga skor att ta på sig. Vem är det som tar alla mina grejer? Så jag fick gräva fram ett par gamla skor i en låda och de var ju mindre fräscha och hala var de också. Men jag hoppas att jag får tillbaka mina kläder snart. Det är ju jobbigt att jag går natt helg och inte har mina egna kläder.
Efter jobbet åkte jag hem, fixade ansiktsmask, gick en promenad. Jag la in lite nya låtar på mp3n innan så det var skönt att gå till det :)

Jag hatar att jag nästan alltid är så sötsugen. Kan man få bort det eller styra det på något sätt? Man kan väl självklart ha viljan och min finns där men samtidigt tänker jag att det gör inte så mycket om jag äter den biten eller den saken för jag kommer ju ändå träna sen. Men det sätter sig ju ändå och även om det inte syns utåt så sätter det sig där inne. Jag blir inte alls lika sötsugen när jag håller igång hela tiden men när jag sätter mig ner och t e x kollar på tv så blir jag sugen på något. Vad ska hända när jag kommer till USA där nästan allt är onyttigt? Jag får helt enkelt lära mig och där ska det tränas på min lediga tid det kan jag lova. Ne nog om det skärpning Sandra!


Ibland funderar jag på att göra en Daniella. Du vet vad jag menar ;) hhaha


Ha det så bra :)

Kommentarer
Postat av: Madelen

Det är ju egentligen i ens LCC fören man tackat ja till familjen... Men det står under "My contacts" när du har en familj, då är det 4 rutor med olika kontakter - en är lccn för just den familjen. Så jag testar att skriva till Lccn att jag är intreserad av familjen - har aldrig fått något svar tillbaka dock :/



Men jag vet att Lccn kan skriva till mig om en familj är intresserad av mig - så jag testar :)

Postat av: Madelen

hehe :)



Ja nu hoppas jag ju att du oxå börjar komma igång med familjerna! Har dem fått iväg dina barn timmar än?



kram

2008-10-02 @ 23:11:36
URL: http://blackberrym.blogg.se/
Postat av: Madelen

Jo det är ju från SI familjerna hör av sig ifrån... synd att dem inte bor i CA :/



Jag vet ju inte om jag ska börja ställa in mig på öst kusten om jag aldrig får någon familj i CA...

känns tråkigt om inte annat...



Vad bra - då hoppas vi på match nu för dig :)

2008-10-03 @ 06:56:43
URL: http://blackberrym.blogg.se/
Postat av: Madelen

Det känns så skönt att höra det där från en au pair -

För många tjatar att man är typ "kräsen" - och då blir man stressad... och då kan det lätt bli: - Men vad fan jag tar väl en familj.



CA är min dröm oxå... har varit i Florida förra året, jätte fint ställe och man trivs där, men nu vill jag ju upptäcka CA :) vill slippa släpa med mig stora jackor och skor i bagaget. hehe...

2008-10-03 @ 11:45:49
URL: http://blackberrym.blogg.se/
Postat av: D

hahahaha det tycker jag att du ska göra! Det funkade ju för mig (not!).

2008-10-03 @ 22:45:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback