11 oktober

Det har varit skönt att ha två lediga dagar nu. Man uppskattar mer att ha lediga helgdagar än vardagar faktiskt. Idag var jag och Emelie och tog en förmiddagsfika på Vasas och pratade på om allt möjligt. Sen tog vi en tur på stan innan det var dags att åka hem. Sen hann jag bara hem och vända innan jag följde med och hälsade på lilla Alma :)
Nu har jag suttit och kollat på två Irene Huss filmer. De är riktigt bra faktiskt.
Jag tror att det blir sängen om en stund faktiskt för imon är det arla som gäller 06. Låt mig somna ikväll tack.

Igår var jag och Fia på bio. Vi såg Step Brothers. Meningen var att vi skulle sett Patrik 1,5 men det fanns inga platser kvar så vi såg den andra istället och den var faktiskt helt okey. Lite låg humor men man fick sig några skratt så den var värd att se. Sen missade vi precis bussen så vi gick till centrum och hälsade på grannen min en sväng, sen en tur till jobbet och sen skulle vi ta bussen. Det var vad vi trodde men den gick tydligen inte vid östra cenrum den tiden så vi fick fördriva tiden en timma till. Om vi lyckades bra vet jag inte. Det blev ännu mer prat utanför centrum och en kall fia och en kall sandra. Så det var skönt att komma hem och sova :)


Ne nu måste jag försöka sova.

Ha det så bra :)

Kommentarer
Postat av: linn

okej :p får hoppas det kommer snart! jag hade CA som krav hos cc, men som sagt de dök inte upp något för mig.. nu när jag bytt till sts känner jag att jag är öppen för hela usa.. får se vart man hamnar, :)

Postat av: linn

hur länge har du väntat på familj förresten??

2008-10-12 @ 00:45:47
URL: http://linnkiuru.blogg.se/
Postat av: linn

nej ja förstår det! får helt enkelt hoppas på att det dyker upp någon familj snart :) jag väntade på match från cc i 5-6 veckor, och nu när jag bytt till STS så satte allt igång förra veckan :p så himla surt att gå runt å vänta, när man själv inte kan göra något liksom :/

2008-10-12 @ 20:30:04
URL: http://linnkiuru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback