10 oktober

Jag måste säga det igen - det är sjukt vad jag drömmer konstigt! Men drömmarna är rätt roliga faktiskt. Men man undrar ju vad de har för mening egentligen. Jag kom precis in från en skogspromenad. Det är alltid lika skönt att gå en promenad och det är så skönt att gå i skogen. Jag tror att jag kommer saknar det när jag kommit iväg. Allting är så friskt, tyst och mysigt på nåt sätt. Jag gillar inte hösten egentligen utan det enda som är fint är när löven är sådär härligt rödoranga. Annars gillar jag det inte alls. Sommaren är min favorit så ni förstår nog varför jag vill iväg.
Jag ska laga lite mat om ett tag sen ska jag in och träna pulspasset och ikväll ska jag träffa Fia. Vad vi ska göra är fortfarande oklart.

Imon ska jag och Emelie ta en förmiddagsfika på stan. Hur längesen var det inte man gjorde det?
Jag är för en gångs skull ledig på en lördag och jag har glömt bort vad man gör. Och jag vill inte ligga hemma och sova bort dagen så detta ska göras :)


Ha en bra dag :)

   

Kommentarer
Postat av: Linn

hejsan, ja det ska jag, väntar på rätt familj nu bara :) ska du också åka som au pair ?? :)

Postat av: Linn

jaa de kan ju ta tid de där, så jobbigt att gå runt å vänta :/ vilken organisation ska du åka med? :) fått något preliminärdatum än??

2008-10-10 @ 14:02:39
URL: http://linnkiuru.blogg.se/
Postat av: linn

nej ja förstår de! jag hade cultural care först, och mitt preliminärdatum va också den 20e oktober men ja fick ingen familj på 5-6 veckor tror ja.. så ja tröttnade och bytte till sts, så vi får se hur det går :) lycka till med matchningen ;p de dyker nog upp någon bra familj snart! har du några krav eller så?

2008-10-10 @ 21:04:52
URL: http://linnkiuru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback