1 oktober

Jag gick upp runt 8 och gjorde mig iordning för att åka in till jobbet. Väl där ser jag att jag inte var med på schemat så jag trodde att de hade glömt mig men jag skulle tydligen inte jobba. Jag var helt säker på att det stod det på mitt schema hemma (det gjorde det). Men det blev inget jobb för mig men precis då hörde Jossan av sig så jag åkte hem till henne en sväng sen gick vi in till stan och åt lunch. Sen såg jag att de hade ett bra erbjudande på Hår 2000 så jag gick in och fick brynen plockade och fransarna färgade.
Nu ska jag åka och lämna lite grejer hos mamma sen ska jag in och träna med Danni :)


Ha det så bra :)


Kommentarer
Postat av: Madelen

Ja jag förstår det - blir jätte glad att jag får dem , men dem ringer aldrig :(

Så är ganska hjälplös fast jag får mina drömfamiljer :/

Snart slutar dem säkert ge mig familjer när alla tackar nej.

Dem har inte svarat ännu eller?

Postat av: Madelen

Men det var ju tur att du skrev till dem! Svenska kontoret verkar inte informera om det...



Men man får familjer av cc men dem ringer aldrig :/

skit irriterande.

2008-10-02 @ 08:34:45
URL: http://blackberrym.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback