Keep on shinin

En ledig lördag :) Himla skönt men det var inte lika skönt att vakna av telefonen. Du är förlåten Annie. Och sen var det mindre kul att vakna av att det plingade på dörren 20 ggr. Om det ens räcker. Ta mer er nykel när ni går ut. Att det ska vara så svårt haha.

Jobbnatten gick faktiskt bara bra men det var inte överdrivet mycket folk utan dom kom då och då. I slutet var kvällen mest seg och jag ville bara hem och sova. Men när jag väl fick det kunde jag inte sova utan det tog två timmar. Helt sjukt så jag var rätt död imorse. Jag och Annie åkte upp till Coop och handlade lite smått och gått sen har jag dushat, fixat iordning mig inför kvällen och det är ungefär vad jag hunnit med.

Ikväll var det inflyttningsfest hos Jessica som gällde. Först åkte jag in till Danni och sen bjöd hon mig på middag på Jensens och det var lika gott som vanligt. Thanks dear. Sen plockade vi upp Emelie och Donna innan det bar av till Jessica. Kvällen var faktiskt riktigt trevlig men jag var rätt trött och nån utgång blev det inte heller för nu är jag hemma och ska sova. Det är ju en dag imon med och en tråkig arla dag. Men jag har inte varit där på ett bra tag så det är nog dags nu. Jag kollade lite i min kalender och skulle se när jag var ledig nästa gång. Jag fick en liten chock. Det var tisdag v. 48. Det är bara att ta tag i detta nu. Och jag är säkert inte ledig den dagen heller för jag kanske ska passa på att vara på dagis. Det återstår att se. Men jag har ju endel jobbdagar och dagisdagar att vänta mig. Sa jag att jag jobbar på båda vissa dagar. Kill me! Ne jag har själv valt det.

Nu ska jag sluta skriva.
Godnatt :)

Kommentarer
Postat av: Sabine

Hej!! :)



Det ar fullt upp har sa jag hinner inte uppdatera. Funderar aven pa att sluta blogga. Kanner att det kanske inte ar rattvist for familjen eftersom det ar om de och deras liv jag aven kommer att namna. Men jag alskar att blogga sa jag vet inte rikigt..



far tanka vidare pa det. Men jag ar har och trvis! :) Jattefint rum har jag och bor i en mkt trevlig stad!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback