I´ve got black belt in shopping

Nu är jag hemkommen ifrån min lilla shoppingtur. Konstigt nog blir det alltid mer till mig än vad det ska.
Det blev en söt t-shirt, ett linne med en rosett på (lördagsoutfit), rosettörhängen, nya loreal mascaranboxarlinne och till nått bra - julklapp till min bror så nu är det klart.
Men det blev ju inte så mycket shoppat ändå men en julklapp klar iaf så då kan jag pricka av den.
Det kommer inhandlas en massa på måndag för då är destinationen Ullared.

Ikväll är det tv kväll och Desperate och imon är det jobb som gäller 11.30-17 sen ska jag hinna träna kl. 17.15 så det får bli en snabb vändning. Det är skönt att jag kommit igång med träningen igen.

Jag gillar människor som har fulla kundvagnar och frågar de som har lite om man vill gå före i kön, tack :)

Ha det så bra :)


Kan dagarna gå snabbare...

Kommentarer
Postat av: Joakim Wennberg

hehe...brukasr det inte vara tvärtom? Att de som har lite frågar de som har mycket ifall de kan gå före?! Varför vill du att dagarna ska gå snabbare...något speciellt? glömde kommentera på din bild att du var fin i klänningen :)

Postat av: Joakim Wennberg

Hehe...lustigt :) okej...men du får säga vad det är när du vet om det är bra eller dåligt, ifall du även vill säga fast det är dåligt?! Det var mycket jobb du hade :P Skönt med en lite lugnare månad i alla fall. Min kommer bli super lugn då jag slutar på mina två deltidsjobb den 30 nov :D Jag håller också tummarna för din del! Har du några "krav" på familjen eller är du öppen för allt?

2008-11-25 @ 23:45:39
URL: http://joakimwennberg.blogg.se/
Postat av: Linn

hur går de med familjerna? :) får du någon matchning? :)

2008-11-26 @ 11:45:29
URL: http://linnkiuru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback