7 november

Nu kom jag precis hem ifrån Dagis. Jag har och ska vara där några dagar för att få ihop ännu mer barntimmar. Idag var det min tredje dag och jag trivs verkligen. Barnen är mellan 1 och 3 år och hur söta som helst. Jag har hittat min söta lilla favorit och jag skulle vilja ta med henne hem. Skulle ni se henne skulle ni inte tveka heller :P
Så det har blivit endel lek utomhus, inomhus och massa läsning.

Men min dag är inte riktigt slut än utan jag har kvar mitt nattjobb sen. Jag går 20-03 idag och jag var uppe vid 7 så jag känner att jag behöver lite sömn innan jag börjar.

Nu ska jag dricka lite te sen ta och sova en sväng.

Ha en bra kväll :)

Kommentarer
Postat av: Madelen

Hallå! hur går det med familjerna? har du fått någon matchning från cc än? Någon familj från great aupair?



kram

Postat av: Madelen

ah okej! Kommer ihåg att cc ringde mig oxå när jag inte hade haft matchningar på ett bra tag - men då var jag i process med att gå med SI, så jag var inte så brydd då.



Men hoppas att du får en bra familj snart så du också kan börja planera inför året :)



2008-11-08 @ 15:44:29
URL: http://blackberrym.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback