27 november

Nu kom jag precis hem ifrån stan och där har jag flängt runt halva dagen. Min dag blev inte riktigt som planerat tyvärr för jag försov mig så det blev ingen träning. Men det blev en tur till stan för att hämta upp lite smått och gott tills imon. Sen roade jag mig på a6 ett tag innan Danni kom och vi åt en lunch på Soya sen mötte vi upp Malin för att åka ner till stan. Nu tänkte jag gå upp till Meddo och sola en stund sen blir det en skön hemma kväll :)

Imon jobbar jag mellan 8-16 och sen blir det bara att åka hem och göra iordning sig sen är det förfest hos Malin med damerna. Vart resten av kvällen spenderas det återstår att se.

Ha det så bra :)

Kommentarer
Postat av: Sofie

Hej!!



Hur går det för dig? Kontaktade du familjen in Huntington beach? =)



Kram Sofie


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback