26 november

Idag var det riktigt tufft att gå upp för jag kunde verkligen inte somna igår och jag satt för länge vid datorn.
Idag var det dagis som gällde och idag var ungarna verkligen jobba. De andra dagarna har de varit underbara men idag var det skrik, gråt och tjaffs och allt samtidigt.
Efter att jag slutat åkte jag in och mötte upp Liselotte sen gick vi och fikade och satt och pratade en bra stund :)
Grattis till Jobbet Liselotte och Fia :)

När jag kom hem hamnade jag i soffan direkt och det var riktigt svårt att hålla ögonen öppna.
Jag är riktigt trött idag plus att jag har träningsvärk. Jag tog i som bara den på stations passet igår och det var ett tag sen jag gick på det så det känns verkligen idag. Men då vet man att man gjort nåt bra!

Imon ska jag träna igen ett Ki jympa pass med Danni. Men innan det ska jag sola och efter träningen blir det en god lunch på stan.

Ha det så bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback