25 november

Nu har jag rast så jag gick hem en stund så nu sitter jag här med en kopp te och har precis kollat på The Hills, drama drama drama!
Vi var ute och lekte i snön innan och det var inte så farligt kallt, vi gjorde snöänglar och åkte pulka.
Jag har bara två timmar kvar och när jag kommer tillbaka har nog barnen precis vaknat. Min lilla sötunge var där idag och hon ville va hos mig hela tiden :)
Jag ska förresten vara där hela nästa vecka med så det ska bli kul.

Efter det ska jag in till stan och hitta outfit tills på lördag och kolla runt lite och jag hoppas att Annie följer med mig.
Jag skriver nog mer sen.

Ha det så bra :)

Kommentarer
Postat av: carro

känns bra att åka hem på ett sätt :) jag drar till miami med två kompisar, ska bli kul! okej, hoppas någon hör av sig snart då. kanske händer mer efter jul och så! är nog inte så många som letar just nu skulle jag tro :O

ha det bra! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback