24 november

Jag blev inte det minsta glad när jag vaknade och såg att det snöade ut. För det första orkar jag aldrig ha på mig jeans så det är kallt i tights, det är halt, mina vinterskor är borta, mina vantar är på dagis. Sammanfattande - det blev en kall morgon för mig. Tur att jag bara skulle in till jobbet. Det var riktigt segt att jobba idag faktiskt men det var skönt att sluta sen. Efter jobbet gick jag och Fia på Core/Bosu och det var faktiskt rätt svårt. Det var svårt att hålla balansen, man gjorde inte så många grejer utan det var rätt enformigt så nästa gång ska vi testa vanlig Core istället.
Nu har jag varit hemma en stund och såg till mig förvåning att pappa hittat mina vinterskor :)
Sen har jag pratade med Liselotte och uppdaterats lite och på torsdag blir det en fika.

Imon är det dagis som gäller och jag ska ha riktigt varma kläder på mig så jag står ut när vi är ute och leker med barnen. Efter det blir det stan och leta outfit till helgen och köpa lite små saker som behövs :)

Jag satt och kollade igenom lite bilder och kom till Balbilderna. Jag vill gå på bal och ta studenten igen. Allt var lyckat på balen men studenten vill jag ta om med fint väder och fler bilder. Jag tog verkligen för lite bilder den dagen. Men det är lätt att vara efterklok. Men balen var riktigt kul och det var så kul att klä upp sig så fint för en dag :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback